هتل های رویایی تایلند

دسته بندی ها: تایلند, هتل های رویایی تایلند

هتل های رویایی تایلند

KEEMALA

اشکال منحنی و معماری بسیار غیرمعمول، خانه‌های مبتکر Kemala هستند، سرزمین عجایب ویلایی تمام استخری که به خوبی دور از جمعیت پوکت و مشرف به روستای کامالا و دریای آندامان قرار دارد.

four seasons resort koh samui

این هتل که در دامنه تپه‌ای استوایی قرار دارد و به اقیانوس می‌پیوندد، مکانی دور از همه چیز است که کاملاً با محیط طبیعی تماشایی خود ترکیب می‌شود. این یکی از بهترین هتل های لوکس تایلند و مکانی فوق العاده برای تجربه کمال جزیره کو سامویی است.

 

rayavadee krabi

Rayavadee در قلب شبه جزیره زیبای Phranang کرابی در مرز پارک ملی دریایی کرابی واقع شده است، منطقه ای که به دلیل زیبایی طبیعی و گیاهان، جانوران و حیات دریایی غنی خود مشهور است. زمانی که این استراحتگاه بیش از دو دهه پیش ساخته شد، با ایده ایجاد یکی از بهترین هتل‌های لوکس تایلند بود که زندگی متعادل را در محیطی منحصر به فرد ارائه می‌کرد.

 

THE SIAM HOTEL BANGKOK

این هتل  که در سال 2013 افتتاح شد ودردسته هتل های منحصر به فرد پایتخت تایلند قرار دارد. تنها با 39 سوئیت و 3 هکتار زمین در کنار رودخانه، مهمانان می توانند فضای استراحتگاه و سطحی از انحصار را تجربه کنند که در املاک لوکس بزرگتر بانکوک در دسترس نیست. سوئیت‌های سیام یکی از بزرگترین سوئیت‌های شهر هستند که همگی با مبلمان شیک، تخت‌های کینگ فوق‌العاده و سقف‌های بلند تجهیز شده‌اند.

 

برای انجام کلیه امور مهاجرتی و توریستی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 02126764325

درباره

امتیاز دهی به پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید