بهترین رستوران های دبی

دسته بندی ها: امارات, بهترین رستوران های دبی, دبی

بهترین رستوران های دبی

 

Eauzone

جو Eauzone در طول روز معمولی است و منعکس کننده دریای آرام است. اما پس از غروب آفتاب، این مکان به رستورانی شیک تبدیل می‌شود. این طرح به زیبایی در اطراف استخر قرار گرفته است و این تصور را ایجاد می کند که روی آب شفاف شناور است.  در این رستوران یک بار شیک و یک عرشه کنار استخر وجود دارد.

 

La Petite Maison

این رستوران که در مرکز مالی بین‌المللی دبی واقع شده است، سبک آشپزی این رستوران متعلق به جنوایان قدیمی است و غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌کند. محصولات محلی  به ویژه کنگر فرنگی، کدو سبز، لیمو، زیتون، گوجه فرنگی، فلفل به طور سخاوتمندانه با غذاهای دریایی، گوشت و ماکارونی تازه سبک و سالم، سرو می شود.

Al Hadheerah

این رستوران واقع در  باب الشمس کویر، 60 دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد. این استراحتگاه در میان تپه‌های شنی پنهان شده است و تصویری از یک وادی مجزا، برای یک تجربه غذاخوری خوب در زیر ستارگان ایجاد می‌کند. این رستوران غذاهای اصیل خاورمیانه را ارائه می دهد، در حالی که مهمانان از سرگرمی های زنده لذت می برند. موزه میراث اماراتی نیز در همین نزدیکی قرار دارد.

 

 

Zheng He’s

سرآشپزهای برنده جایزه های آشپزی گوناگون، در Zheng He’s به ارائه غذاهای مدرن غربی با طعم های قدیمی چینی، افتخار می کنند. این محیط دارای آمیختگی هایی زیادی از مدرنیته و سنت است. قرارگیری این رستوران در «کنار اسکله»  که خود را به تفرجگاه مدینه جمیرا می‌پیوندد، فضایی از سادگی باستانی دارد و در عین حال چشم‌اندازهایی از برج العرب و خلیج فارس را به رخ می کشد. جوجه گدای فورچون را در میان غذاهای خوشمزه چینی امتحان کنید.

 

Nobu Dubai

Nobu واقع در هتل آتلانتیس، سبک ژاپنی مدرن را با تأثیرات عربی ترکیب می‌کند، در حالی که کلاسیک‌های Nobu مانند ماهی سیاه سرخ شده افسانه‌ای، با سس شیرین میسو سرو می‌شود، سرو ماهی دم زرد با تکه‌های نازک ژالاپنیو به شیوه سنتی، حفظ می‌گردد. منو با یک بار سوشی و فضایی شیک، و همچنین محیطی خصوصی برای مجالس صمیمی تر تکمیل می شود. کلاس‌های آشپزی در دسترس است و به مهمانان این امکان را می‌دهد که اسرار این رستوران زنجیره‌ای مشهور  را که توسط سرآشپز پرآوازه  Nobu، ماتسوهیسا که معرف غذاهای ژاپنی است، بیاموزند.

 

Thiptara

Thiptara که در Palace Downtown Dubai واقع شده است، غذاهای تایلندی را به سبک بانکوک به مهمانان ارائه می دهد. این رستوران زیبا که به معنای «جادوی آب» است، مشرف به فواره دبی است و آن را به یکی از رمانتیک ترین رستوران های دبی تبدیل کرده است. آشپز Thiptara منویی ایجاد کرده است که به سنت های آشپزی تایلندی ادای احترام می کند. انتظار طیف وسیعی از غذاهای تازه و خوش طعم را داشته باشید که طیفی از دستور العمل های خاص کشور را پوشش می دهد. غذاهای سنتی را با چای سرد تایلندی یا کنیاکی از مشروب های انتخابی رستوران امتحان کنید.

 

 

 

برای انجام کلیه امور مهاجرتی و توریستی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 02126764325

درباره

امتیاز دهی به پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید