بهترین رستوران های استانبول

دسته بندی ها: استانبول, بهترین رستوران های استانبول, ترکیه

بهترین رستوران های استانبول

بهترین رستوران های استانبول، مانند خود شهر، تنوع بسیار زیادی دارند. استانبول که بین اروپا و آسیا قرار دارد، تلفیقی از فرهنگ هاست که شبیه هیچ جای دیگر روی زمین نیست. این موضوع در همه جا از غذاهای خیابانی خیره کننده استانبول تا بهترین رستوران های عالی آن منعکس شده است.

 

Ulus 29

Ulus 29 که در سال 1993 افتتاح شده است، مکان مناسبی برای تماشای تنگه و پل های استانبول از تراس های رستوران در تابستان است. Ulus 29 بر مفهوم خوراکی با روش های پخت سنتی تمرکز دارد تا غذاهای منطقه ای را با طراوت فصلی ارائه دهد. این رستوران گوشت های خشک شده و همچنین بستنی و پاستا را به شیوه ای اصیل ارائه میدهد. غذاهای متمرکز بر غذاهای کلاسیک ترکی، یا سوشی را است. فهرست نوشیدنی تقریباً شامل4500 بطری می باشد. از کوکتل‌ها در بار Teras لذت ببرید، یا یک شب پرجنب‌وجوش را در Ulus Club 29 انتخاب کنید.

 

Râna Meyhane

در رانا، که قبلا توپاز نامیده می شد، بهترین غذاهای مدیترانه ای و عثمانی گرد هم می آیند. با مشرف بودن به تنگه بسفر، فضای آرام بوجود می آید که با دکوراسیون مدرن تکمیل شده است. این رستوران دارای دو منوی مدرن و سنتی است. اولی شامل غذاهای خلاقانه ای مانند  جگر غاز با مارمالاد گردو است، در حالی که دومی شامل غذاهای کلاسیک مانند راویولی ترکی با گوشت گاو و ماست صاف شده است.

 

Banyan

در حالی که استانبول بین تأثیرات شرقی و غربی قرار گرفته است، شعار موسسان این رستوران با عنوان «غذا برای روح»، را توصیف می کند. غذاهای سالم با ریشه های آسیایی در طبقه بالای یک ساختمان تاریخی میل می شود و مناظر خیره کننده ای از شهر را در زیر ارائه می دهد. غذاهایی مانند استیک فلفل سیچوان، ساتای اردک و دیم سام تنها تعدادی از گزینه هایی هستند که می توانید با چای، آب میوه تازه یا کوکتل میل کنید.

 

St. Regis Brasserie

برای غذاهای تخصصی فرانسوی در استانبول، به رستوران سنت رجیس نگاه کنید. این رستوران صمیمی که در هتل مجلل سنت رجیس استانبول واقع شده است، دارای فضای ناهار خوری است. این رستوران، شامل غذاهای امروزی و الهام گرفته از غذاهای فرانسوی با رنگ ترکی است. منوی گسترده شامل انواع سالاد، ماکارونی دست ساز و ساندویچ در میان پیش غذاها و غذاهای اصلی است. کوفته براسری سنت رجیس با سیب زمینی سرخ شده در تابه را با علامت Bloody Mary از منوی کوکتل امتحان کنید. حتماً جا برای دسر بگذارید. این رستوران کیک تمشک، پودینگ برنج، تیرامیسو و چیزکیک ماسکارپونه را ارائه می دهد.

Maiden’s Tower

برج Maiden’s Tower با افتخار در تقاطع تنگه بسفر، جایی که دو قاره آسیا و اروپا به هم می رسند، ایستاده است. تاریخچه این برج به 2500 سال پیش بازمی‌گردد و افسانه‌های فراوانی پیرامون مکان آن در این شهر خارق‌العاده وجود دارد. اکنون این برج به عنوان یک کافه و رستوران عمل می کند و مهمانان را از دور و نزدیک برای یک وعده غذایی عاشقانه، نامزدی یا حتی عروسی جذب می کند. با صبحانه های لذیذ و منوهای ناهار و شام بین المللی، می توانید در هر زمانی از روز لذت ببرید. موسیقی زنده و محیطی دوستانه غذای شما را همراهی می کند و با تنگه بسفر در هر طرف، مناظر جادویی هستند.

 

Asitane

غذا خوردن در اینجا یک کلاس تاریخ زنده است. رستوران Asitane که مشرف به شاخ طلایی است، در دامنه‌های ادیرنکاپی واقع شده است که بسیاری آن را یکی از مهم‌ترین مناطق تاریخی استانبول می‌دانند. این رستوران در سایه کلیسای عظیم چورا قرار دارد که به خاطر موزاییک هایش که به خوبی حفظ شده است، از ساختمان های دوران بیزانس است. Asitane کارخود را در سال 1991 شروع کرد و غذاهایی را سرو می کند که سبک محله ترک نشین عثمانی را منعکس می کند. Asitane یکی از نام‌هایی بود که در طول دوران امپراتوری عثمانی به استانبول داده شد و امروزه رستوران Asitane طعم دوران باشکوه گذشته را زنده می‌کند. پس از 20 سال مهمان نوازی، Asitane اکنون دارای یک آرشیو چشمگیر است که شامل بیش از 450 دستور پخت شیرین و خوش طعم فراموش شده، تهیه شده بر اساس روش های پخت 500 ساله است.

 

برای انجام کلیه امور مهاجرتی و توریستی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 02126764325

درباره

امتیاز دهی به پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید